خانه » محصولات » اداری » صندلی اداری » صندلی کارمندی » صندلی کارمندی سیلا مدل K25i
صندلی کارشناسی راشن مدل K930P
۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال قیمت اصلی: ۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال بود.۱۵۱,۳۰۰,۰۰۰ ریالقیمت فعلی: ۱۵۱,۳۰۰,۰۰۰ ریال.
صندلی کارمندی راحتیران مدل F510P
۵۵,۹۰۰,۰۰۰ ریال قیمت اصلی: ۵۵,۹۰۰,۰۰۰ ریال بود.۵۱,۴۰۰,۰۰۰ ریالقیمت فعلی: ۵۱,۴۰۰,۰۰۰ ریال.


صندلی کارمندی سیلا مدل K25i
| پنج پر فلزی |
کروم ,مشکی |
|---|
- فریم طوسی
- پایه و پنج پر فلزی قابل سفارش با آبکاری کروم و یا رنگ کوره ای
- روکش چرم مصنوعی در رنگبندی متنوع
ارسال به محل شما
زمان تحویل به مرکز ارسال ممکن است بیش از 5 روز باشد
ضمانت اصالت کالا
ضمانت سالم بودن کالا
محصولات مشابه
صندلی اداری کارمندی مدل 712
کد محصول:
ICSK105
صندلی کارمندی داتیس مدل ورک EW450W
نمره 4.67 از 5
صندلی اداری کارمندی مدل D850
کد محصول:
ICSK109
نمره 3.00 از 5




محمد کاظمی –
عالیه حتی برا گیم زدن
یاسمین صدر –
واقعا عالی بود نسبت به قیمتش
فقط اینکه سفید یه مقدار زود کثیف میشه و فکر میکنم مشکی بهتر باشه
اما در مجموع عالیه
فقط برای مدت طولانی خسته کننده است
النا توکلی (مالک تایید شده) –
یک صندلی کار راه بنداز و به نظر من برای اداره و اینا خیلی خوبه، برای درس خوندن هم خوبه ، برای کامپیوتر امتحان نکردم ولی قشنگ با کیبرد و اینا میشه سازگار بشه ، به هر حال کلا استاندارد با ستون مهره و اینا هم سازگاره به سمت عقب هم خم میشه ولی برای من مثلا بالش لازم داشت چون گردن آدم رو اذیت می کنه ، اگه میخواهی بخوابی.
دسته هاش با اینکه شاید یه نیم سانتی متری بالا پایین باشن ( مث هم نباشن ) ولی استاندادن و نه زیاد تو دست و پا هستن و نه هم زیاد جای خالی احساس میشه، کلا اوک
صندلی وقتی کامل بالا باشه برای ما که مثلا درست هم ارتفاع با شوفاژ خونمون در میاد
خیلی نرم و سر و صدا به هیچ وجه نداره ، راحت میشه با یه هل کوچیک کلی چرخید ، 🤦😅
خلاصه که من راضیم، چون توی تخفیف خریدم 😂
شایدم اصل قیمتش اون بوده مثلا بالا تر زدن که تخفیف بزنن روش ، بعد بفروشن ، ولی کاری نداریم .
روز خوش
امیرحسین شهبازی (مالک تایید شده) –
من دیگه به هیچ عنوان از ایرانیان چوب خرید نمیکنم و همین حالا پاک میکنم اپ رو، بعد از کلی تاخیر یکی از سفارشاتم که همین صندلی آشغال بی کیفیت بود رو اوردن اون یکی رو هم بعد چند روز کنسل کردن، اگه میدونستم انقدر بنجل و به درد نخوره دو تومن میذاشتم روش به دونه دیگه میگرفتم
فاطیما خادمی (مالک تایید شده) –
در کل خوبه جنسش، ابرش نرم و راحته