مجله دکوراسیون داخلی ایران چوب

خرید و قیمت میز منشی

خیر میز منشی مدرن

میز منشی اولین چیزی است که هر مراجعه کننده بعد از ورود به فضای کار شما مشاهده می‌کند. هنگام خرید میز منشی باید به زیبایی آن دقت کنید. زیرا اگر این میز زیبا و باکیفیت باشد، علاوه بر راحتی کارمندتان، احساس خوبی را در بازدیدکنندگان و مشتریان ایجاد می‌کند. میز منشی یا میز کانتر، محل ورود کارمندان و مشتریان عمل می‌کند در ادامه می‌خواهیم نکات مفیدی درباره خرید میز منشی ارائه دهیم.

خرید میز منشی

خرید میز منشی

اولین نکته‌ای که هنگام خرید میز منشی باید مد نظر قرار دهید، فضای ذخیره سازی است. شما باید میزی را بیابید که برای نگهداری اسناد و لوازم التحریر فضای کافی داشته باشد. بدین ترتیب از بهم‌ریختگی در محل کارتان جلوگیری می‌کنید. حتی اگر فضای ذخیره سازی میز منشی به اندازه نباشد، می‌توانید یک کمد یا فایل اداری بخرید.

میز منشی و میز مدیریت هر دو باید به حرفه‌ای بودن و اعتبار شرکتتان کمک کند. اگر میز منشی با طراحی مدرن و شیک داشته باشید، می‌توانید به همه نشان دهید که چقدر برندتان اهمیت دارد. همیشه باید متناسب با دکور شرکتتان میز کارمندی و منشی انتخا کنید. اگر به دنبال دفتر جدیدی هستید، باید در ابتدا سبک دکوراسیون خود را انتخاب کنید. بیشتر شرکت‌ها سبک مدرن یا کلاسیک را دارند. چنانچه میز کنفرانس یا میز کارگروهی نیز برای شرکتتان می‌خواهید، باید به سبک دکوراسیون شرکت نیز توجه کنید.

مهم‌ترین نکته هنگام خرید میز منشی، محل قرار گیری آن در شرکت است. معمولا این میز در قسمت پذیرایی است. اما توجه کنید که برای کارمندان خود باید فضای کافی بگذارید تا بتوانند به راحتی رفت و آمد کنند. توجه کنید که فضای کافی برای نشستن منشی نیز وجود داشته باشد. مراجعه کنند باید بتواند به خوبی منشی را ببیند. بنابراین طراحی میز باید به گونه‌ای باشد که هم منشی و هم مشتری حتی اگر نشسته باشند یکدیگر را ببینند.

قیمت میز منشی

قیمت میز منشی

برای بررسی قیمت میز منشی، باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. جنس میز کارشناسی و منشی بر روی قیمت تاثیر می‌گذارد. میزهای چوبی معمولا قیمت بالاتری نسبت به میزهای MDF یا فلزی دارند. همچنین قیمت میز پایه فلزی نیز به نوع فلزی که در پایه آن به کار رفته بستگی دارد. ابعاد و اندازه نیز بر روی قیمت تاثیر می‌گذارد. میزهای بزرگ‌تر معمولا قیمت بیشتری دارند.

نوع سبکی که در طراحی میز منشی به کار رفته می‌تواند قیمت آن را تغییر دهد. میزهای مدرن و طراحی‌های خاص معمولا گران‌تر از مدل‌های ساده هستند. برندهای معتبر معمولا قیمت بالاتری دارند، اما کیفیت و دوام بیشتری نیز ارائه می‌دهند. برای بررسی قیمت میز منشی در ایرانیان چوب تماس بگیرید.

میز منشی شیک

میز منشی شیک

در شرکت، مهم‌ترین قسمت لابی است. زیرا به عنوان منطقه‌ای برای خوش آمد گویی بوده و بیشترین تاثیر را بر روی مشتریان می‌گذارد. همچنین در این بخش می‌توانید پیام مهم شرکتتان را ارسال کنید. با قرار دادن یک میز منشی شیک در این بخش علاوه بر حس خوبی که به مشتریان خود منتقل می‌کنید، منشی شما نیز می‌تواند در هنگام کار کردن احساس راحتی داشته باشد. میز منشی شیک علاوه بر اینکه فضای شرکتتان را زیبا می‌کند، می‌تواند حریم خصوصی کارمندان را حفظ کند. با انتخاب یک میز منشی شیک که فضای ذخیره سازی بسیاری دارد، می‌توانید اسناد و مدارک خود را در آنجا قرار دهید و از بهم ریختگی در شرکت جلوگیری کنید.

میز پذیرش مدرن

میز پذیرش مدرن، میزی است که در قسمت پذیرش شرکت‌ها قرار داده می‌شود. میز پذیرش مدرن برای شرکت‌هایی مناسب است که سبک دکوراسیون مدرن داشته باشند. مراجعین شرکت به اولین مکانی که می‌روند تا با رئیس شرکت ارتباط برقرار کنند، میز پذیرش مدرن است. بنابراین این مهم است که میز پذیرش از زیبایی بسیاری برخوردار باشد. میز پذیرش مدرن مانند کارت ویزیت است. زیرا ارباب رجوع هنگام ورود به شرکت شما، اولین چیزی که مشاهده می‌کنند، میز پذیرش است.

میز رسپشن اداری

از مهم‌ترین میزهای اداری شرکت‌ها، میز رسپشن اداری است که باعث می‌شود تا توجه مشتریان جلب شود. از این رو هنگام خرید میز اداری و رسپشن باید به این نکته توجه داشته باشید. اولین قسمتی که مشتریان به آن مراجعه می‌کنند تا خدمات شرکت را استفاده نمایند، میز رسپشن اداری است. بنابراین زیبایی و نوع طراحی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. انواع مختلفی از میز رسپسشن وجود دارد که می‌توانید با خرید آن‌ها شرکتتان را زیباتر کنید.

میز پذیرش مدرن

میز منشی مطب

یکی از ویژگی‌های خاصی که میز منشی مطب دارد، این است که سایز میزهای منشی مطب مشخص نیست. یکی از میزهایی که در مطب پزشکان وجودش ضرورت دارد، میز منشی مطب است. هنگامی که بیماران به مطب پزشک مراجعه می‌کنند، اولین مکانی که به آن می‌روند، پیش منشی است که پشت میزش قرار دارد. اگر طراحی آن به خوبی نباشد و دقت لازم را در آن نداشته باشند، بیماران هنگام صحبت با مشکل مواجه خواهند شد. هنگام ساخت میز منشی مطب نباید از مواد بی کیفیت استفاده شود. در غیر اینصورت استحکام و عمر آن کوتاه خواهد شد. این میز حتما باید فضای ذخیره سازی بسیاری داشته باشد تا منشی بتواند پرونده‌ها را در آن ذخیره کند. بدین ترتیب میز او همیشه مرتب بوده و تاثیر خوبی بر روی بیمار خواهد گذاشت.

میز منشی مطب مدرن

میز منشی مطب مدرن به مواردی همچون متریال، رنگ و طراحی به کار رفته در آن وابسته است. طراحان هنگام طراحی میز منشی مطب مدرن به مواردی همچون زاویه مشخص توجه می‌کنند. در ساخت میز منشی مطب مدرن بیشتر از شیشه و فلز استفاده می‌شود. اما میزهایی نیز وجود دارد که برای مطب از MDF استفاده می‌کنند. میز منشی مطب مدرن بیشتر در رنگ سفید هستند. زیرا مدرن بودن آن را نشان می‌دهد. طرح میز اولین موردی است که تعیین می‌کند، میز منشی مطب، مدرن باشد یا خیر.

برای خرید انواع میز منشی و میز کانتر می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ایرانیان چون مراجعه کنید. در این فروشگاه انواع و اقسام میز و صندلی اداری به فروش می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *